Google Ads
Η διαφήμιση με πληρωμή για κάθε κλικ (PPC) είναι ένα είδος διαφήμισης που χρησιμοποιεί πληρωμένες καταχωρήσεις στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, είναι αυτές που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζητήσεων στο πάνω και κάτω μέρος της σελίδας ως σύνδεσμοι διαφημιζομένων.
Το πλεονέκτημα αυτής της υπηρεσίας είναι ότι παράγει άμεσα αποτελέσματα, μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις σας κατακόρυφα, διότι η απόκτηση επισκεπτών μπορεί να πραγματοποιηθεί σε λίγες μόνο μέρες. Επομένως κάθε σοβαρή επιχείρηση που θέλει να διαφημιστεί πρέπει να έχει κάποιο πρόγραμμα PPC.
Ένας άμεσος τρόπος για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του site σας φέρνοντας κόσμο που πραγματικά ενδιαφέρεται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας είναι η διαφήμιση Google Ads (πρώην Google Adwords).
Στη διαφήμιση Google Ads ορίζετε τις λέξεις-κλειδιά για τις οποίες θα εμφανίζεται η διαφήμιση και πληρώνετε μόνο όταν κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας, δίνοντας ένα μικρό ποσό μερικών cents.
Το καλό λοιπόν με αυτόν τον τρόπο είναι ότι χρεώνεστε μόνο, όταν κάποιος επισκέπτεται το δικτυακό σας τόπο και όχι όταν απλά βλέπει τη διαφήμισή σας. Δεν πληρώνετε σε περίπτωση που κάποιος δει την διαφήμιση αλλά δεν κάνει κλικ.
Ένα άλλο πλεονέκτημα είναι ότι το ποσό που πληρώνετε την ημέρα το ορίζετε εσείς, ώστε να μη ξεπερνάτε το διαφημιστικό σας budget.
Στο σημείο αυτό μπορεί να αναρωτηθείτε τι ξεχωρίζει μια επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια από μια ερασιτεχνική διαφημιστική καμπάνια;
Διαφημιστική καμπάνια
Η απάντηση είναι πως μια επαγγελματικά σχεδιασμένη διαφημιστική καμπάνια, μπορεί να σας φέρει με το ίδιο διαφημιστικό budget:
- πιο στοχευμένη επισκεψιμότητα – άρα και υψηλότερες πιθανότητες για πωλήσεις
- χαμηλότερο κόστος ανά κλικ – άρα περισσότερη επισκεψιμότητα με τα ίδια χρήματα
- καλύτερες κατατάξεις στη διαφήμιση – άρα περισσότερα κλικ και περισσότερο κύρος για την επιχείρησή σας
Άμεσο επακόλουθο λοιπόν μιας αποτελεσματικής καμπάνιας PPC είναι η αύξηση της κερδοφορίας.