Προβάλετε τα προϊόντα της επιχείρησής σας μέσω του νέου τύπου διαφήμισης Google Shopping Ads
Τα Shopping Ads ήρθαν στην Ελλάδα και υπόσχονται να εκτοξεύσουν τις πωλήσεις στο eshop σου! Πρόκειται για νέο τύπο διαφημιστικών καμπανιών των Google Ads που οι διαφημίσεις Αγορών (Shopping Ads) εμφανίζονται στην κορυφή της σελίδας αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης της Google. Όταν κάποιος χρήστης αναζητά όρο σχετικό με κάποιο προϊόν, εκτός από τα οργανικά αποτελέσματα και τις διαφημίσεις κειμένου, εμφανίζονται σε ξεχωριστό χώρο οι Διαφημίσεις Αγορών, προτρέποντας τον χρήστη να πραγματοποιεί απευθείας αγορές από τα αποτελέσματα αναζήτησης.
Εμφάνιση των διαφημιστικών μηνυμάτων
✔ Φωτογραφία προϊόντος
✔ Τίτλος προϊόντος
✔ Τιμή προϊόντος
✔ Ονομασία καταστήματος
✔ Συμπεριλαμβάνουν πρόσθετες πληροφορίες που ενισχύουν το engagement, όπως κριτικές και ειδικές προσφορές.
Πού εμφανίζονται τα Shopping Ads;
Οι διαφημίσεις αυτές εμφανίζονται στις αναζητήσεις της Google με βάση τη λέξη-κλειδί που αναζητά ο χρήστης. Θα τις βρεις στην κορυφή των αποτελεσμάτων, πάνω ή δεξιά από τις διαφημίσεις κειμένου, καθώς και σε site συνεργατών αναζήτησης Google.
Πως δημιουργούμε τις διαφημίσεις στο Google Shopping;
Βήμα 1: Δημιουργία λογαριασμού Merchant Center
Το Merchant Center είναι μια πλατφόρμα που σου επιτρέπει να ανεβάζεις στο Google τα δεδομένα του καταστήματος και των προϊόντων σου και με αυτόν τον τρόπο είναι διαθέσιμα στους χρήστες όταν πραγματοποιούν μια αναζήτηση με σχετικές λέξεις-κλειδιά. Στον λογαριασμό σου καταχωρείς σημαντικά στοιχεία, όπως πληροφορίες για την επιχείρησή σου, στοιχεία επικοινωνίας και το url του ηλεκτρονικού σου καταστήματος, την κατοχή του οποίου θα πρέπει να επιβεβαιώσεις.
Βήμα 2: Δημιουργία Feed προϊόντων (.xml, .txt)
Ο κατάλληλα οργανωμένος κατάλογος είναι απαραίτητος ώστε να βρει η Google τα στοιχεία που χρειάζεται για να προβάλλει σωστά τα προϊόντα σου. Η σύνθεση του feed πρέπει να γίνεται με προσοχή, καθώς το παραμικρό λάθος ή έλλειψη μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στην προβολή, ακόμα και να αποκλείσει τελείως προϊόντα. Οι προσεγμένοι τίτλοι, περιγραφές και φωτογραφίες παίζουν πρωταρχικό ρόλο στην προσέλκυση των χρηστών.
Βήμα 3: Shopping Ads
Τέλος, θα πρέπει να ρυθμίσεις τους λογαριασμούς με το Google Merchant Center και το Google AdWords και να τους συνδέσεις μεταξύ τους.
Ζητήστε προσφορά για διαφήμιση Google Shopping
Συμπληρώστε την διπλανή φόρμα επικοινωνίας και θα σας απαντήσουμε άμεσα!